
در مرحله شهرستانی مسابقات آزمایشگاهی متوسطه دوم تیم هایی از مدارس شهدا و امیرکبیر در رشته های مختلف رتبه اول را کسب کردند. این مسابقات در روز دوشنبه 9 اسفند ماه 95 در آزمایشگاه مرکزی سلطانیه برگزار گردید. در این دوره از مسابقات که هیجان و شور و شعفی متفاوت از سالهای قبل داشت دانش آموزان به رقابت با هم پرداختند. ...
ادامه مطلب
در مرحله شهرستانی مسابقات آزمایشگاهی متوسطه دوم تیم هایی از مدارس شهدا و امیرکبیر در رشته های مختلف رتبه اول را کسب کردند. این مسابقات در روز دوشنبه 9 اسفند ماه 95 در آزمایشگاه مرکزی سلطانیه برگزار گردید. در این دوره از مسابقات که هیجان و شور و شعفی متفاوت از سالهای قبل داشت دانش آموزان به رقابت با هم پرداختند....
ادامه مطلب